În slujba poporului
Filmul examinează anatomia succesului lui Zelenski și prezintă consecințele pe plan internațional ale faptului că puterea i-a fost dată lui.
Filmul examinează anatomia succesului lui Zelenski și de asemenea prezintă consecințele, inclusiv cele pe plan internațional, faptului că puterea a fost dată unui bărbat care a construit cea mai spectaculoasă carieră politică din Europa.