K2. Atinge cerul (HBO)
Alpinista Eliza Kubarska călătorește spre muntele K2, al doilea cel mai înalt munte din lume, alături de Hania, Łukasz, Lindsay și Chris. Ei pleacă pe același drum parcurs de părinții lor în 1989. Aceștia nu s-au întors niciodată acasă...