Iubire fără reguli (HBO)
Ea –o femeie matură cu un trecut, suporter al clubului de fotbal Ruch Chorzów. El – fost pușcăriaș, huligan și fan Śląsk Wrocław, tatuat din cap până-n picioare. „Suntem despărțiți de cluburi, dar am fost aduși împreună de iubire.”