Fără avertisment: Povestea lui James Brady (HBO)
Tentativa de asasinare a lui Ronald Reagan i-a provocat răni grave secretarului său de presă, Jim Brady. Familia Brady a luptat 10 ani cu tragedia.
Tentativa de asasinare a președintelui Ronald Reagan în 1981 i-a provocat răni grave secretarului său de presă, Jim Brady. Aceasta este povestea luptei triumfătoare dusă de familia Brady, vreme de 10 ani, cu tragedia.