Epoca de gheață 4: Continente în derivă
Obsesia pentru ghinde a lui Scrat declanșează o catastrofă continentală care îi trimite pe Manny, Diego și Sid într-o altă aventură. Cu un iceberg pe post de vapor, ei întâlnesc creaturi marine și se luptă cu pirații din lumea nouă.