EM și Xavier (HBO)
Un documentar din seria „Necenzurat”, despre doi artiști neconformiști din Litvinov, Boemia de Nord. Primul este EM Rudenko, un autor de poezii absurde. Al doilea își spune Xavier Baumaxa și este un compozitor inventiv.