Discuții în frizerie (HBO)
Documentarul ne duce într-o frizerie din Harlem, unde discuțiile dintre bărbați afro-americani transformă locul în mai mult decât o frizerie.
Documentarul ne duce într-o frizerie din Harlem, unde bărbați afro-americani (și câteva femei) din toate categoriile participă la discuții animate care transformă locul în mai mult decât o frizerie.