Deja vu
Filmul urmărește o zi din viața lui Mihai în drum spre aeroport cu amanta lui. Deși e personajul principal, îl vedem doar prin ochii celorlalți.
Filmul urmărește o zi din viața lui Mihai în timp ce acesta călătorește cu amanta lui spre aeroport pentru a pleca într-o vacanță. Deși el e personajul principal, nu-l vedem niciodată, dar personalitatea lui e arătată prin amanta lui și prin ceilalți.