Când eram bătăuși (HBO)
După ce o coincidență uimitoare scoate la iveală un incident ce a avut loc acum mai bine de 50 de ani, regizorul Jay Rosenblatt începe să-și caute colegii din clasa a cincea, ca să vadă ce-și amintesc aceștia despre incident.