Breaking News
Alex trebuie să filmeze un portret pentru un coleg care a murit. Fiica acestuia îi devine ghid, deși relația cu tatăl ei a fost foarte complicată.
Alex trebuie să facă față unui reportaj dificil: trebuie să filmeze un portret pentru un coleg care a murit. Fiica acestuia îi devine ghid, deși relația cu tatăl ei a fost mai mult decât complicată.