Blue Serengeti: O lume ascunsă
Barbara Block, expertă în rechini, ne prezintă Blue Serengeti: o lume vastă, bogată şi ascunsă, devenită acum vizibilă datorită noilor camere montate şi pe prădători, şi pe pradă.