Aurul negru
Această aventură epică spune povestea rivalității dintre doi emiri arabi în anii '30, în momentul în care petrolul era descoperit.
Această aventură epică spune povestea rivalității dintre doi emiri arabi în anii '30, în momentul în care petrolul era descoperit, și urmărește ascensiunea unui lider tânăr, dinamic, care unește triburile din deșert.