Acasă
Timp de 20 de ani, membrii familiei Enache au locuit în sălbăticia din Delta Bucureștiului în armonie perfectă cu natura. Asta până când sunt dați afară din paradis și sunt obligați să se adapteze trăiului în marele oraș.