Avant-ed Audi
Mike brings back a modern classic, a rare 2001 Audi S4 Avant. This estate car would be the perfect blend of style and turbo-powered performance if Ant can fix a mysterious engine leak, systemic problems in the cabin and an unsightly dent in the rear.