1987 Alfa Romeo Spider Quadrifoglio
Mike and Ant take on a 1987 Alfa Romeo Spider Quadrifoglio that has a rare hardtop. Ant rebuilds the prop shaft and rear differential, replaces the A/C compressor and fixes a bent runner in the window mechanism.