Down to Fruit?
Fruit can be organic, conventional, fresh or preserved, and the options are overwhelming! Zooey Deschanel joins Dariany Santana and Carlos Parisi to uncover which fruits should be our new BFFs and if non-organic is the friend we never knew we had.