The Boyfriend
Lydia's whirlwind romance with her new boyfriend, Zac, catches everyone by surprise. Micah is caught in the middle of an ongoing feud between Moriah and Veronica. Ethan has growing suspicions about Zac and Veronica seeks out the help of a secret friend.