You Were the One That Changed
Max and Lydia go on a secret mission. Tension between Ethan and Kim threatens a plan for him and his brothers to hang out. Moriah faces a tough choice for her band. Ethan and Olivia reach a critical point in their relationship as the idea of a move looms.