The Science of Joy
Mark Vicente and Sarah Edmondson, former high-ranking NXIVM leaders, describe the dream and mission of NXIVM. Bonnie Piesse, Mark's wife, tells him she's worried about the organization and Keith Raniere -- NXIVM's leader and Mark's mentor.