Baby Bumps
Myrka and Ethan take a shopping trip with Ethan's parents. Alex drives Tyra and their daughter Layla to Tyra's cousin's house for a playdate. Jenna and Aden make pizzas with Jenna's high school friend. Lilly and Lawrence have fun at a family pool party.