Swollen, Infected, Impaled
Dr. Ruby Rose and her medical colleagues are presented with an assortment of emergency cases, including a patient with a dangerously swollen penis, a small toy stuck in a toddler's nose and a mechanic who has impaled his hand with a sharp tool.