Brazil
Shay Mitchell heads to the island of Florianopolis, where a night of caipirinhas, cachaça shots and a rigorous pint tasting leads to an unexpected proposal. Then, Shay is put to work chopping sugarcane at Brazil's only organic cachaça distillery.