Where the Streets Have No Name
The list is shaken when Daddy Dave pulls Henson’s Plan B from the one spot and starts from ten in his own car. Farmtruck and AZN face off, Doc and Shawn prep to race for #1, and Chief gets ready for his long march up the list.