Selena + Kelis Rogers
Singer/songwriter, cookbook author and classically trained chef Kelis Rogers dials-in from her sustainable farm in Temecula, California, to introduce Selena to a decadent oxtail yuca poutine recipe and a quick 'n easy fruit buckle.