The Dreaded Remake of Jekyll & Hyde!
Scooby and our mystery solving gang are on set with famous singer, dancer, comedian and actress Sandy Duncan. Can Sandy Duncan and our mystery solving gang survive this savage new Jekyll monster and solve the movie mystery?