Tu
Numitor, King of Alba Longa, is forced into exile by a prophesy. His throne goes to his grandchildren, Iemos and Enitos, but someone is scheming. Wiros, a slave in Velia, is in the woods for the Lupercalia. The Vestal Ilia hides a secret.