Rabbits on a Rollercoaster
Randy experiences cross-dressing and death in "The Worst Halloween." The crew of Battlestar Galactica defeats the FCC threat. Dick Tracy earns his name. Behold the newest adventure of Turbo Teen! Matt Tracker of "M.A.S.K." takes a bride.