Meet You All the Way, Rosanna Rosanna
Rosanna desperately tries to persuade Johnny to stay in the English world. Kenneth faces a harsh reality about his dream. Ada finds romance in an unlikely place. Maureen makes a shocking decision. Ray and Daniel make a bet that leaves Fannie in tears.