The Time Has Come
While questioning his own father's legitimacy, Jeremiah discusses having a baby with Carmela. Maureen and Rosanna are in awe of the rich English. Sabrina is afraid something is wrong with the baby, and she must head to the hospital alone due to COVID-19.