Sabrina's Surprise
Lowell, Shelly and Dawn rebel against Jeremiah's rigid rules and explore the English world. Mary must find a way to please the bishop. Then, Sabrina tries to make things right with Jeremiah, and Jeremiah's temper creates problems.