Farewell, My Lovely
The police continue their suspicion of the PLLs, and Aria comes up with a solution to help. When she tries to make the sacrifice, Ezra intervenes with a plan, but things quickly take a turn. Ezra, Hanna and Spencer grow suspicious of Mona.