Millionaire Murder
In 1994, 55-year-old millionaire Bill McLaughlin is shot dead in his mansion in Newport Beach, CA. The emotional killing and keys found in the door indicate a killer in his close circle, but it takes 15 years to get to the bottom of the twisted case.