Exeunt Omnes, Part 2
Oz is in upheaval following the return of Martin Querns; Howell and Robson receive troubling medical news; Brass makes his last shot; Hoyt is reunited with his birth mother; Fr. Mukada answers an unsolved mystery and Arif disappoints his brothers.