Antonia Lofaso vs. Derek
Eddie Jackson surprises theater teacher and home cook Derek with a once-in-a-lifetime opportunity to go up against famous chef and restaurateur Antonia Lofaso. Derek will have to work hard to cook his way to victory in their battle of the brunch.