This Is My House, This Is My Home
As Brooke and Haley prepare to re-open Karen's Café, Nathan and Clay hit the road looking for prospective clients. Meanwhile, Chase leaves for the Air Force, leaving behind Alex and Chuck, and Mouth and Millicent begin their new morning show.