First Steps: Massive Mystery
Dr. Schaeffer meets Nate, who has been doing surgery on his feet in his bathroom, and Dr. Vincent's new patient has a foot so large she can't see her toes. Dr. Haller is shocked when her patient Nicole shows her the unusual way she walks.