Caught in the Act
Baseball loving wife and mother, Diane Fortenberry, is found unconscious on the floor of her burglarized home. Hours later, at the hospital, Jane succumbs to her injuries, and the entire resort town of Osakis, Minnesota, aids law enforcement.