Who Killed Miss Brown Sugar
When 21-year-old Erica Vassell disappears after a Super Bowl party in Clewiston, Florida, the town launches an immediate search. But when her brutally murdered body is discovered days later, everyone in the tiny glades town is left in shock and fear.