Car Show to the Stars
Prior to the annual classic car show in Los Angeles, the guys need to shake down a 1962 Corvette and make some design adjustments to a '55 Mercedes Gullwing. Kevin hunts for new ideas, rare finds and maybe some Hollywood stars.