Cosmic Delights
For this challenge, hosts and judges Valerie Bertinelli and Duff Goldman ask the bakers to combine a lot of small parts to create one big whole by making cosmic cupcake pull-aparts decorated to look like the sun, a rocket, Saturn, a comet or the moon.