Part Two
After Pamela Hutchinson’s body is discovered in Florida, a nationwide manhunt for the “Killer Grandma” begins.
Directed by Erin Lee Carr (HBO's The Ringleader), this two-part documentary delves into the motives and mindset of Lois Riess, a Minnesotan grandmother who went on the run after murdering her husband David Riess in 2018.