To Honor a Childhood Home
A woman bought the house she grew up in, which is across the street from Pittsburgh's most-celebrated icon: Mr. Rogers. Leanne and Steve preserve her mother's kitchen and sentimental memories, but they also bring her own aesthetic into her "new" home.