The Roast of Deborah Vance
After learning there’s a Late Night vacancy, Deborah snaps into high gear to make sure everything -- and everyone -- is perfect for her upcoming roast. While Ava consults Kiki about boundary-setting, DJ invites Deborah to speak at her NA meeting.