Eclectic Artistry in Garfield Park
Garfield Park is a haven for artists, so Mina and Karen think it's the perfect place for an art-filled renovation. Between the house's nightmarish texture and their tight budget, they'll need some creativity to turn this home into an eclectic dreamscape.