The Lost Souls of Joliet
Dakota Laden, Tanner Wiseman and Alex Schroeder of Destination Fear join TAPS as they take on Old Joliet Prison. Unsettling paranormal activity has been ramping up at the now-shuttered penitentiary, and volunteers there are desperate for answers.