A Modern Ranch Flip in Hurst, Texas
Military vets Andy and Ashley Williams flip a rundown ranch-style house in Hurst, TX. With a tight budget and a tighter timeline, they hope to transform this dilapidated dump into a stand-out, modern ranch and turn a profit.