Amping Up the Mess and Money
Matt takes on a rock star mess to find classic guitars and amps, ‘50s trucks and rare Harleys. The hoard’s size and rusted scrap metal puts the team at risk. Matt’s gamble might pay off when they discover a vintage slot machine.