"Worst Expedition Ever?"
A near-deadly case of dengue fever almost stops Mickey before he's arrested at gunpoint and imprisoned in Brazil. Three months of missing footage leads to questions about his escape and the expedition's end. Did covert operatives help Mickey to finish it?