Pop Ups: Comedone Sail Away
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! JD has a pear-shaped ear mass. David has two painful bumps on his neck and one on his finger. Former cruise ship worker Julie hopes Dr. Lee can remove her large back growth.