Jellyballer / Epoxy Installer
Mike Rowe joins a fourth-generation fisherman's crew in Georgia as they harvest cannonball Jellyfish for food, a trade known as "Jellyballing." Then Mike helps a father-son team install epoxy flooring at a restaurant in time for the dinner rush.